De meeste moderne CV-ketels geven een code aan op het bedieningspaneel en hebben ook een reset-knop. Voor U op de reset-knop drukt is het advies even de storingscode te noteren, zodat U ons kan informeren wat de storing was voor U de ketel reset.
U heeft geen verwarming maar wel warmwater.
- Controleer of de kamerthermostaat functioneert en vervang eventueel de batterijen.
- Controleer of er geen warmwaterkraan open staat of staat te lekken. De ketel blijft dan continu warmwater maken en schakelt niet over op de verwarming van Uw woning.
Sommige van uw radiatoren worden niet warm.
- Installatie goed ontluchten op de radiatoren. Dit gaat het handigste door de radiatorkraan even dicht te draaien. Let U na het ontluchten op of de druk van de installatie nog voldoende is en vul indien nodig bij.
- heeft u een thermostaatkraan, dan kan het binnenwerk nog wel eens blijven hangen. U dient dan de knop er af te halen en met een zachte tik op het dan zichtbare pennetje krijgt u hem weer los. Lukt dit niet, dan kunt u beter even contact opnemen.
Radiatoren blijven warm.
- Controleer of de kamerthermostaat functioneert. Controleer de status van de ketel (code) en geef deze eventueel aan ons door.
- Trek indien nodig de stekker uit het stopcontact om te voorkomen dat uw woning erg warm wordt.
Is Uw probleem nog niet verholpen ?
Bel ons dan voor een afspraak.
Graag vernemen wij van U:
- het merk en type van Uw ketel;
- de aard van de klacht (bijv. geen warmwater, wel verwarming);
- de eventuele storingscode;
- Uw akties die U heeft ondernemen tot nu toe (reset/bijgevuld/etc.).
Uw serviceteam van C.D. de Haan b.v.
Met trots presenteren wij onze erkenningen en dealerschappen:
Contact gegevens
Dorpsstraat 1
1399 GT Muiderberg
Tel 0294 261313
WhatsApp 0294 261313
(alleen voor berichten)
Bij storingen kunt u de voicemail inspreken.